ПРАВИЛА БРОНЮВАННЯ
-
Бронювання виключно за передплатою, передплата у розмірі 1-ї доби проживання якщо ваша бронь до 5 днів, від 5 днів передплата у розмірі 2-х діб, понад 10 днів передплата у розмірі 3-х діб. Передплату необхідно внести протягом доби після погодження дат заїзду, виїзду та кількості людей, які проживатимуть у номері, з адміністрацією по телефону. Якщо після закінчення цього терміну гість не вносить передплату - бронь знімається автоматично.
-
Якщо гість хоче скасувати бронь, передплата повертається не пізніше ніж за 21 день до заїзду в розмірі 70%
-
Діти до 3-х років – безкоштовно, без надання окремого спального місця (при поселенні з двома дорослими).
-
При проживанні в номері 1 дорослого з дитиною оплата проводиться за 2 місця.
-
При поселенні двох дітей до 3 років оплачується як повноцінне місце.
-
Одномісних номерів у готелі немає, тому при проживанні в номері однієї особи оплата за 2-місний номер.
-
Всі особи, які бронюють на себе номер, повинні пройти реєстрацію, для чого необхідна наявність документа, що посвідчує особу.
Поселення лише після сплати за весь термін проживання.
-
За бажанням можна продовжити термін проживання, для цього необхідно повідомити про це адміністрацію готелю не пізніше ніж за добу до дня виїзду. Продовження можливе лише за наявності вільних номерів.
-
При затримці виїзду – погодинна оплата, а більш ніж на дванадцять годин оплата – за добу.
-
У разі відмови гостя від проживання або скорочення терміну проживання гроші за невикористаний час проживання НЕ повертаються.
Розрахунковий час заїзду – 14:00, виїзду – до 10:00
Плата за проживання стягується під час поселення. При заселенні в номер відпочиваючий зобов'язується перевірити номер на недоліки та повідомити адміністрацію про те, що його турбує. У разі затримки виїзду клієнта плата за проживання знімається так: не більше 2 годин після розрахункового часу – плата за половину доби; від 2-х годин до 24-х годин після розрахункового часу – плата за повну добу.
Вартість проживання може змінюватись. Гості, які забронювали номер до зміни цін з передплатою, сплачують за ціною на момент бронювання.
ПРАВИЛА ПРОЖИВАННЯ
Забороняється:
1. Зберігати громіздкі речі, легкозаймисті матеріали, зброю, хімічні та радіоактивні речовини, ртуть;
2. Тримати у номері тварин;
3. Виносити з номерів обладнання (телевізори, холодильники, пульти), меблі, постільні речі тощо. забороняється;
4. Перебувати у стані сильного алкогольного чи наркотичного сп'яніння;
5. Використовувати нагрівальні прилади, встановлювати в номерах електричні плити. Відпочиваючий відповідає за всі електроприлади, які він привіз із собою;
6. Готувати та вживати їжу в номері, для цього передбачено балкон та альтанка на території;
7. Виносити кухонний інвентар із кухні до номерів;
8. Порушувати спокій гостей, які проживають у сусідніх номерах;
9. Залишати в номері за відсутності запрошених осіб або передавати їм ключ від номера без відповідного погодження з адміністрацією готелю. При відвідуванні тих, хто проживає, сторонніми особами, перші зобов'язані заздалегідь повідомити про це адміністрацію та погодити з нею час перебування своїх друзів або родичів на території готелю;
10. З метою пожежної безпеки категорично забороняється куріння в номері сигарет, кальянів та ін., що може призвести до займання. Курити можна на балконі та на території (у спеціально відведених місцях). Курець несе відповідальність за те, щоб сигарета була загашена та викинута в урну, а не на пляжі чи території.
Обов'язково до виконання:
1. При виході з номера закрити крани, вікна, вимкнути світло, телевізор, кондиціонер;
2. Дотримуватися встановленого в готелі порядку проживання, дотримуватися чистоти, тиші та громадського порядку в номері та на території;
3. Суворо дотримуватися правил пожежної безпеки;
4. Відшкодувати збитки у разі втрати, пошкодження або псування майна готелю;
5. Нести відповідальність за дії запрошених ним себе відвідувачів;
6. Своєчасно та в повному обсязі оплачувати всі надані готелем додаткові послуги;
7. При виселенні своєчасно здати номер і ключ;
8. Не залишати без нагляду неповнолітніх дітей (ви самі несете за них відповідальність);
9. Стежити за збереженням власного майна;
10. Дотримуватися тиші в номері та на території готелю з 23:00 до 08:00 години;
Загальні положення:
1. Повна оплата за проживання проводиться перед заселенням або безпосередньо відразу після заселення;
2. Продовження проживання понад оплачений термін можливе лише у разі згоди адміністрації готелю та відсутності броні на цей номер від інших клієнтів;
3. Адміністрація готелю залишає за собою право відмовити у наданні послуг та виселити з території готелю відпочиваючого(их), у разі порушення останнім(і) громадського порядку, правил перебування та норм поведінки на території готелю, без компенсації вартості оплачених послуг;
4.Зміна постільної білизни та прибирання номера проводиться кожні 4 дні. Прибирання номера в процесі проживання здійснюється відпочиваючими самостійно. Постільня білизна надається відповідно до кількості оплачених місць.
5. Адміністрація готелю залишає за собою право відвідування номера без погодження з гостем у разі задимлення, пожежі, затоплення, а також у разі порушення мешканців порядку проживання, громадського порядку.
6. Адміністрація готелю не несе відповідальності за збереження автотранспорту, за втрату багажу та особистих речей відпочиваючого, які перебувають у номері, за будь-які медичні витрати, що виникли внаслідок нещасних та інших страхових випадків, за випадки крадіжок особистого майна у місці перебування відпочиваючого, за протиправні дії інших відпочиваючих та третіх осіб, за нещасні випадки та травми, що сталися з вини відпочиваючого.
7. Поселення в номер відбувається о 14:00. Виїзд з номера – до 10:00 ранку. Якщо відпочиваючий планує залишатись до вечора, будь ласка. Цінні речі можна залишити у адміністрації. На території можна прийняти душ та освіжитися. Обмовте заздалегідь такий варіант, щоб ми могли забезпечити Вам максимально комфортне проведення часу.
8. У разі затримки виїзду клієнта плата за проживання знімається у такому порядку: не більше 2 годин після розрахункового часу – плата за половину доби; від 2-х годин до 24-х годин після розрахункового часу – плата за повну добу;
9. Готель не несе відповідальності за роботу державних служб (аварійне відключення електричної енергії, водопостачання, кабельне)
10. Готель не несе відповідальності за прогноз погоди, саму погоду, температуру моря і настрій відпочиваючого. Тому що це не в наших силах.
11. Величезне прохання не смітити на пляжі!
Приємного Вам відпочинку!